До закладок Головна сторінка Написати лист Русский язык Українська мова

Послуги

Зовнішня реклама

Білборд

Білборд (від англ. billboard - афіша, реклама на дошці) - рекламні щити, встановлені, як правило, на пожвавлених трасах і магістралях. Реклама на щитах 6х3 м — один із найбільш популярних, доступних та ефективних видів зовнішньої реклами в Україні. Значна кількість білбордів має дві сторони: сторона «А» встановлюється справа по направленню руху, сторона «В» — зліва. Найбільш розповсюджений формат — 6х3 м, але є конструкції розміром 12х3 м, 8х4 м, 4х3 м та інші. Щит не продає товар – він впроваджує його в масову свідомість, пробуджуючи відчуття і викликаючи емоції здатні привести людину до купівлі того чи іншого товару, послуг.
Рекламне агентство VAR має власну сітку білбордів в Ужгороді та Закарпатській області.

Сіті-лайт

(від англ. city-light - міські світла) - реклама на різних міських конструкціях (павільйонах, зупинках) і на окремо стоячих конструкціях. Двостороння рекламна конструкція з внутрішнім підсвіченням. Стандартні розміри — 1,2х1,8 м. Чітко окреслена цільова група: пішоходи та пасажири громадського транспорту. Вони пересуваються по місту з швидкістю, значно меншою, ніж автомобілісти, для яких призначені більш великі формати зовнішньої реклами.

Рекламне агентство VAR має власну сітку сіті-лайтів в Ужгороді.

Брандмауер

(від нім. brandmauer - протипожежна стіна) - панно на глухих стінах будинків. Реклама у вигляді натягнутого полотна чи щита, як правило, великих розмірів, розміщена на глухих стінах будинків. Розмір може коливатися від 1 до 250 кв.м. В тих випадках, коли необхідно не тільки добитися впізнавання торгової марки, але й сформувати виняткову думку про рекламований товар, добитись його виділення із маси товарів тієї ж категорії в зовнішній рекламі використовують нестандартні рекламні конструкції великих розмірів.

Бек-лайт

рекламоносій типу білборд, проте він відрізняється наявністю внутрішнього підсвічення. Найбільш популярний розмір — 3х4 м. та 6х4м.

Реклама на транспорті

-одним із популярних і, без сумніву, ефективних видів зовнішньої реклами являється реклама на транспорті. Ефективність даної форми рекламування компанії, її товарів та послуг пояснюється в першу чергу тим, що розмістивши рекламу на авто, Ви можете розраховувати на досить широкий погляд аудиторії. На протязі дня Вашу рекламу побачать тисячі людей і Ваша реклама буде мати високу ступінь сприйняття.
Рекламне агентство VAR може надати Вам місця під рекламу на транспорті в м. Ужгороді (транспортна реклама).

Інтернет реклама, Розробка сайтів

Після створення сайту важливо провести грамотну рекламну кампанію. Недостатньо просто зайнятися розробкою сайту - потрібно зробити його відомим і відвідуваним. Тому відразу ж після створення веб-сайту (зазвичай оптимізація сайту проводиться вже на етапі розробки й входить у вартість створення) наші фахівці починають просування web-сторінки, що дає можливість у найкоротший термін отримати потенційних замовників послуги/товару.

Супутні послуги

  • 1) Розкрутка сайтів - Це послуга, яка допомагає зробити ваш ресурс відомим та відвідуваним, тобто залучити якомога більшу аудиторію відвідувачів - майбутніх клієнтів. За допомогою розкрутки ми піднімаємо PR вашого сайту як мінімум до 3, а також IЦ до 200-400 і виводимо ваш сайт на перші сторінки пошукових систем за вибраними ключовими словами
  • 2) Реклама сайта - Це послуга, направлена на розміщення банерів вашого сайту в банерних мережах, а також розміщення контекстної реклами.
  • 3) Підтримка сайту - Це послуга, за допомогою якої вам буде надана допомога по управлінню сайтом, та наповненням його інформацією

Дизайн, Графічний дизайн

Важливу роль в зовнішній рекламі відіграє яскравий, неординарний креатив. Що таке графічний дизайн? Під цим ємним поняттям ми маємо на увазі синтез маркетингу,психології, креатива й дизайну - невід'ємних частин у розробці візуальних рекламних засобів. Якщо просто дизайн - це створення гарної картинки, то рекламний дизайн - це створення гарної картинки, що приносить її власникові гроші. Щоб реклама працювала, "рухала торгівлю" - у її основі повинна бути Ідея, що не просто подобається дизайнерові й Замовникові, а, насамперед, впливає на клієнтів Замовника. Причому впливає так, як задумано й сплановано. Гарні Ідеї вже давно не виникають у голові після удару яблуком або занурення тіла у ванну. Професійний пошук Ідей не залежить від випадкових факторів начебто настрою або графіка відвідувань креайтора Музою. Розроблено й апробовані алгоритми знаходження подібних Ідей. Для початку детально вивчається бізнес Клієнта, аналізується діяльність і реклама конкурентів та ін. Відправною точкою виступає та аудиторія, для якої власне й призначений розроблювальний проект. Лише після відповіді на питання «якими рекламними прийомами найкраще впливати на цю аудиторію і вироблення чітких вимог до Ідей і наступає творчий пошук...»

WEB-дизайн

Рекламне агентство VAR займається розробкою й створенням сайтів, проведенням досліджень ринкової ніші, що цікавить Вас, розробляємо найбільш ефективні шляхи розвитку бізнесу в Інтернеті, проводимо рекламні кампанії для залучення цільової аудиторії й робимо багато інших послуг web-напрямку.

Часи, коли мати сайт у всесвітній павутині було справою винятково престижу й даниною моді, давно минули. У наші дні переважна більшість веб-сайтів використовується їхніми власниками як потужний маркетинговий інструмент, що дозволяє привертати увагу цільової аудиторії, підвищуючи тим самим рівень продажів товару або користування послугою. На сьогоднішній день жодна поважаюча себе компанія не може обійтися без розробки власного сайту. Від того, яке враження зробить Ваш сайт-візитка на Ваших потенційних клієнтів і партнерів, буде залежати, чи перетворяться вони з потенційних клієнтів у реальних споживачів. Наші дослідження показали, що після проведення відповідних заходів щодо розробки й просування сайту нашою компанією кількість продажів/замовлень збільшується багатократно. Тому ми можемо сміло затверджувати, що розробка й наступне створення високоякісного сайту - це перший крок на шляху до успіху. Розробка сайтів є одним з напрямків діяльності рекламного агентства «VAR» в м. Ужгород, і ми приділяємо нашій роботі максимум часу й зусиль, щоб створювати тільки кращі ресурси. Рекламне агентство VAR надає послуги дизайнера в Ужгороді по створенню графічного та WEB – дизайна.

Широкоформатний та поліграфічний друк

Після створення та приготування макета важлива роль у ефективності реклами відігріє якісний та яскравий друк. Рекламне агентство VAR може запропонувати якісний та за доступними цінами широкоформатний друк (стандарт - постер 3х6м, 1.2х1.8м, банер, oracal, сітка «Mesh», One Way Vision) та поліграфічний «цифровий або офсетний» друк (візитівки, флаєра, буклети, каталоги, плакати та інше)
Для отримання інформації про ціни можна звернутися за телефонами або написати нам листа, які вказані в контактах.

Виготовлення рекламних конструкцій

Рекламне агентство VAR займається виготовленням зовнішньої реклами, а саме рекламних конструкцій в Ужгороді.
Досвід в сфері зовнішньої реклами дав змогу навчитися виготовляти, вдосконалювати та використовувати новітні технології у виробництві таких конструкцій як вивіска, лайт-бокс, об'ємні букви, світлодіодна вивіска, неон, композитний фриз, таблички та інше. Також агентство займається проектуванням, виготовленням і монтажем рекламних конструкцій – білбордів, сіті-лайтів.
Для більш детальної інформації про отримання ескізів та цін можна звернутися за телефонами або написати нам листа, які вказані в контакти.

BTL & Event

Приклад проведення BTL-акції


BTL - це скорочене словосполучення "below the line", у перекладі з англійської - «під рисою». Чи означає комплекс маркетингових комунікацій, що включають у себе заходи щодо стимулювання збуту, мерчандайзинг, аудит роздрібної торгівлі, подієвий маркетинг, POS-матеріали, прямий маркетинг тощо, виключаючи лише пряму рекламу (зовнішню, у ЗМІ і т.д.). BTL має на меті максимально наблизити об'єкт реклами до споживача, витративши на це мінімум часу та коштів.
Рекламне агентство VAR пропонує наступні види BTL - кампаній (промо-акцій) в м.Ужгород:

  • 1. Роздача рекламних листівок (роздача листівок, буклетів, флаєрів, візитівок).Найбільш розповсюджений вид промо-акцій. Промоутери роздають листівки (флаєра,буклети та ін.) поряд з великими супермаркетами, магазинами, розносять по поштовим ящикам в жилих будинках.
  • 2. Обмін товару конкурентів на рекламований товар (switch-selling) При цьому виді промо-акцій звичайно промоутер в уніформі пропонує обміняти недокурену почку цигарок людини яка курить на нову пачку рекламованих цигарок. Звичайно промо-акції типу switch-selling застосовуються в період підготовки до виходу на ринок нового бренда, торгової марки або взаємозамінного виду товару.
  • 3. Розповсюдження взірців рекламної продукції (Sampling) На вулиці промоутер подарує фірмовий брелок, запальничку, пробник парфумів, іншу рекламну продукцію. Коротко розповість про переваги рекламованого продукту. Завдання такої промо-акції – познайомити потенційного покупця з споживчими та смаковими властивостями нового продукту.
  • 4. Дегустація (testing) Дегустації, як окремий вид промо-акцій проводиться у великих торгових центрах, супермаркетах, на корпоративних вечірках, виставках і іноді на вулиці, якщо товар цього дозволяє зробити. Під час дегустації промоутери працюють за спеціально виготовленими гарно оформленими промо-столиками, встановленими в торговому залі. При дегустації привабливі дівчата - промоутери, пропонують Вам безкоштовно спробувати і оцінити на смак чашку кави, гарячі пельмені, скуштувати шматок ковбаси або навіть наливають небагато міцних напоїв. Дегустації забезпечують впевнений ріст продаж, так як покупець, один раз роздобувши товар який йому сподобався, буде повертатися до нього знову й знову.

Event

Special Event (англ. - «спеціальний захід») - це подія, захід, який проводиться PR-службою компанії. Мета Special Event - привернути увагу цільової аудиторії до фірми, її діяльності, товарів або послуг, які вона реалізує. Прикладом Special Event може бути свято, конкурс, карнавал або інше оригінальне подія, в залежності від професіоналізму і фантазії працівників відділу зі зв'язків з громадськістю.
Рекламне агентство VAR пропонує проведення спеціальних заходів в м. Ужгород.

Маркетінг, маркетінгове дослідження

Маркетинг — «це мистецтво та наука правильно вибирати цільовий ринок, притягати, зберігати та збільшувати кількість споживачів за допомогою створення у покупця впевненості, що він представляє найбільшу цінність для компанії», а також «упоряджений та перенаправлений процес виявлення проблем споживача та регуляція ринкової діяльності». (Филипп Котлер)

Переважно зміст маркетингу підводять зі збутом та його стимулюванням, рекламою. Якщо фірма добре попрацювала над такими розділами маркетингу як виявлення споживчих вимог, розробка підходящих товарів та встановлення для них підходящих цін, то такі товари не будуть мати проблем з продажем. Як стверджують теоретики управління: «Ціль маркетингу — зробити зусилля по збуту непотрібними. Його ціль — так якісно пізнати клієнта, що товар та послуги будуть точно підходити клієнту та продаватимуть себе самі». Маркетингові функції формують наступні поняття: нужда, потребу, попит, товар, обмін, угода и ринок.

В рекламному агентстві VAR є спеціалісти в цій області та можуть допомогти Вам провести маркетингові дослідження.